Noortje Voorburg schiet Achterveld MO20 naar de overwinning!
zondag 29 september 2024

S.V. Achterveld MO20

De meiden van Achterveld MO20 zijn de competitie goed begonnen met twee overwinningen, tot vorige week werd de derde wedstrijd tegen VRC kansloos verloren met 4-0. De vraag was: is dit een incident, is VRC gewoon een maatje te groot? Ofwel waar staan ​​we precies.

Vandaag komt HDS MO20-1 op bezoek op ons Kerstens Sportpark. HDS heeft nog maar twee wedstrijden gespeeld, één gewonnen en één verloren. Het is dus niet lastig om te schatten hoe goed zij zijn.

De leiders hebben zoals meestal weer een uitgebreid tactisch strijdplan vooraf, zodat zij daarna altijd kunnen zeggen: aan ons heeft het niet gelegen, de uitvoering was gewoon niet goed....

En of in dat strijdplan stond ook dat de meiden van Achterveld de wedstrijd wat slap zouden gaan beginnen en op een 0-2 achterstand zouden komen? Of hadden de meiden soms een leuke vrijdagavond achter het tapijt en moesten ze nog wakker worden?

De wedstrijd begon te kantelen en Milou schoot de aansluitingstreffer binnen: 1-2. Vervolgens de meiden van Achterveld de druk op en wist Esmée de gelijkmaker te scoren. De leiders willen nu vol voor de winst gaan en hun supersub het veld inbrengen: Noortje. Noortje kreeg één opdracht mee: bezorg ons de overwinning. En Noortje beschaamde het vertrouwen van haar leiders niet en wist vlak voor tijd de beslissende 3-2 overwinning binnen te schieten en bracht de meiden van de MO20 daarmee de drie punten!

Uiteraard stond trouwe supporter vader Walther te glimmen van trots, maar waren vooral de leiders van de MO20 heel blij, zodat ze weer konden verkondingen dat ze dit van te voren allemaal al zo bedacht hadden en hun tacktische plan weer heeft gewerkt!